Škrábej, kotě!
Žáci 5. C se zapojili do výtvarně grafické a programovací soutěže vyhlášené Centrem robotiky pro plzeňské školy - Škrábej, kotě!
Smyslem soutěže je věnovat se s žáky tematice bezpečného pohybu v online prostoru. Před vlastní soutěžní tvorbou děti společně diskutovaly a následně dramatizovaly situace, kdy se někdo ocitl v nebezpečí díky internetu. Dle zadání někteří žáci vytvářeli scratch v aplikaci ScratchJr na školních iPadech, jiní kreslili komiks. Dvě skupiny dívek z naší třídy uspěly ve výtvarné části, kde se hlasovalo online a obsadily 1. a 2. místo. Děkujeme všem, kteří hlasovali. I žáci, kteří se neumístili, získali drobné odměny a zpětnou vazbu ke svým výtvorům od hodnotitelů z Centra robotiky.
Práce na projektech byla velmi zajímavá a obohacující. Děti si opět připomněly, jak nebezpečné situace mohou nastat a také se posunuli ve svých programovacích schopnostech.
Mgr. Petra Křížková Třídní učitelka